Kesäkokous

6.8.2017

Kesäkokous terveiset!

Perhon ylipään metsästysyhdistyksen viimeinen kesäkokous pidettiin 4.6.2017.

Vuoden 2018 alusta seuran säännöt muuttuvat ja sen myötä on vain yksi vuosikokous, joka pidetään käytännössä kesä-heinäkuun aikana.

Riistakiintiöistä päätettiin seuraavaa:

Metsäkanalintu kiintiön johtokunta päättää myöhemmin, riistakeskuksen suositukset huomioon ottaen. Kiintiö ja metsästys aika ilmoitetaan metsästäjille tekstiviestillä ja seuran nettisivuilla.

Kauris kiintiö: 1 kauris/metsästäjä. Metsästyksen voi aloittaa 1.11.2017

Koppelon,riekon peltopyyn ja fasaanin metsästys on kielletty

Vieraskortteja myydään entiseen tapaan:

Vieraskortteja myydään 2017 / 2018 siten, että varsinaisen jäsenen mukana saa olla vieras. Vieraan saama saalis menee sen varsinaisen jäsenen kiintiöstä jonka kanssa hän metsästää.

Kortin hinta on 10e/vrk

Vieraskortin voi tilata yhdistyksen nettisivuilta tai viestillä p.o4o-516116o

Vieraskortti laskutetaan varsinaiselta jäseneltä

Yhteislupien suurpeto jahdeissa ei tarvitse erillistä vieraskorttia. Alueella  voi metsästää kaikki seurueeseen kuuluvat metsästäjät