Vuosikokous terveiset 2019

7.7.2019

Perhon ylipään metsästysyhdistyksen vuosikokous 2019

Seuran 184.sta jäsenestä oli paikalle saapunut 17  jäsentä, päättämään yhteisistä asioista.

Toimintakertomuksesta ja tilinpäätöksestä kävi ilmi että seuran toiminta on ollut tavanomaista.

Jäsenmaksuksi päätettiin 25e. Lisäksi päätettiin asettaa riistanhoito velvoite: Yksi riistanhoitotyö tai riistanhoito velvoite maksu 5e.

Riistanhoitotyö voi olla ruokintapaikka tai riistalaskenta tai kokoukseen osallistuminen tai saalis kyselyyn vastaaminen. Mahdollinen velvoite maksu laskutetaan seuraavan vuoden jäsenmaksun yhteydessä.

Vieraskortteja myydään siten, että varsinaisen jäsenen mukana saa olla vieras. Vieraan saama saalis menee sen varsinaisen jäsenen kiintiöstä jonka kanssa hän metsästää.

Vieraskortin voi tilata yhdistyksen nettisivuilta tai viestillä p.040-5161160

Vieraskortti (10e/vrk)laskutetaan varsinaiselta jäseneltä

Riistakiintiön osalta päätettiin: 1 kauris/metsästäjä.

Koppelon,riekon, peltopyy ja fasaanin metsästys on kielletty

Metsäkanalintujen riistakiintiön johtokunta päättää myöhemmin, riistakeskuksen suositukset huomioon ottaen. Kiintiö ja metsästysaika ilmoitetaan metsästäjille tekstiviestillä ja seuran nettisivuilla.

Metsäkanalintu kiintiön edellytyksenä on riistakolmion laskeminen. Alustava laskentapäivä on 3.8.2019. Asiasta tiedotetaan lisää myöhemmin

Metsästysseura muodosti rauhoitusalueen :Salorannantien, VT13 ja sähkölinjan väliselle alueelle. Lisäksi vuosikokous päätti kieltää kaiken metsästyksen 23.12.-26.12 2019

Hirviseurueeseen ilmoittautui 27 metsästäjää

Yhdistyksen puheenjohtajaksi valittiin Ville Kytölä

Johtokuntaan valittiin  : Olli Koivukoski, Ari Vehkalampi ja Ismo Alanko

Johtokunnassa jatkavat:Teemu Pohjonen, Markku Isomöttönen ja Mikko Taipale.

Hyvää alkavaa metsästyskautta  2019/2020

-Ville Kytölä pj.